Gardin Lis skaber stemning overalt
Hos Gardin Lis har vi et motto og en mission, der er enkel og som forpligter os alle: “Gardin Lis skaber stemning overalt”.
Det løfte betyder, at vi skal møde hinanden og vores omgivelser positivt, se mulighederne og hver i sær skabe en god stemning.
Vores kunder skal altså møde glade mennesker, der ser muligheder og inspirerer dem. Folk med idéer, kreative løsninger og et stort bagland, der står på spring for at indrette og skabe stemning – uanset om det er i en virksomhede eller i et hjem.
For at kunne holde vores løfte til vores kunder, må vi holde det over for hinanden. Derfor er vi alle forpligtet til at bidrage til den gode stemning internt. I praksis er det at hjælpe hinanden samt at se – og tage fat i – problemer, før de vokser sig store.
Endelig er et personligt fokus på vores værdier og arbejdsmetode en effektiv måde at sikre, at vi alle bidrager til den gode stemning, virksomhedens succes og til vores kunders tilfredshed. For det er først, når kunderne er tilfredse, at vi skaber stemning.
Vores mission er også vores vision
At skabe stemning overalt er et stort og ambitiøst mål. Det betyder ikke bare, at vi skaber stemning overalt, hvor vi kommer, men også at vi kommer overalt og skaber stemning. Og selvom vi er en relativ stor virksomhed, skal vi stadig vokse.
Som vores mission og vision siger, så skal vi være landsdækkende og det første firma, som danskerne, virksomhederne og de offentlige institutioner tænker på, når der skal findes nye løsninger inden for gardiner, markiser og solafskærmning.
Derfor er det afgørende, at vi alle lever efter vors fælles værdier. For det er først, når vi alle efterlever dem, at vi kan leve op til vores motto og realiserer ambitionen om at skabe stemning overalt. Hos kunderne, i virksomheden og overalt i Danmark.
Værdier er vigtigere end regler og paragraffer
Hos Gardin Lis har vi en medarbejderhåndbog, der beskriver vores aftaler, mødetider og de praktiske regler, love og systemer. Men langt vigtigere end det er vores værdigrundlag. Altså de holdninger og opfattelser, som vi deler med hinanden.
Vores værdier har vi samlet i begreberne “udsyn, klarsyn og hensyn”. Dem bruger vi i hverdagen til at tjekke, om vi har styr på vores mål, og om vi ved, hvordan vi vil nå dem. Ligesom vi alle skal huske, hvad og hvem vi skal være opmærksomme på, når vi begynder at skabe stemning overalt.
Internt
UDSYN
Vi skal tænke fremad, se muligheder og kigge længere end vores egen næsetip. Hvad kan jeg gøre for at hverdagen bliver nemmere og vores virksomhed udvikler sig? Hvad sker der i morgen? Og hvordan kan jeg påvirke det positivt og skabe stemning overalt?
Eksternt
UDSYN
Vores kunder skal opleve, at Gardin Lis er en professionel sparringspartner med fingrene på pulsen og gode relevante løsningsforslag. Uanset om det er farver eller finansiering, får de en faglig og saglig rådgivning, der beviser, hvorfor Gardin Lis skaber stemning overalt.
KLARSYN
Vi skal have overblik, kende opgaverne og planlægge vores hverdag. På den måde er vi hele tiden et skridt foran. Det giver overskud til at hjælpe hinanden, til at gøre små ting, som gør en stor forskel – og det giver os lyst og energi til at skabe stemning overalt.
KLARSYN
Vi giver kunderne en gennemtænkt totalløsning og et overskueligt tilbud med leveringstid, betalingsbetingelser og evt. bortskaffelse af gamle gardiner. Med klarsyn viser vi, at vi har lyttet til deres ønsker og har både overblikket og overskuddet til at skabe stemning overalt.
HENSYN
Vi skal hjælpe hinanden, sørge for at alle trives og aflevere opgaverne ordentligt til den næste i rækken. Vi skal sørge for at informere ordentligt, rydde op, holde rent og passe på hinanden og vores omgivelser, så vi alle oplever, at vi skaber stemning overalt.
HENSYN
Både som virksomhed og personer er vi optaget af miljøet. Derfor arbejder vi målrettet med at introducere sunde og nye miløvenlige materialer, vi skaber nye genbrugsløsninger og søger hele tiden nye veje til at beskytte miljøet og den verden, vi alle sammen er en del af.